Friday, September 9, 2011

The End of Summer...

Die Schule hat wieder angefangen, und ich merke, wie viel Zeit man in den Ferien doch eigentlich hat... 
School started this week and I've realized just how much more time I had during the summer...

Meine neuen Schuhe I Schokofondue. Ist der Herbst schon da?
My new shoes I Chocolate fondue.
Nudeln mit gebratenem Schweinehack (und allerlei anderem) I Wandcollage in meinem Zimmer.
Noodles I Wall collage in my room.
 Lagerfeuer I Schafskäse Päckchen vom Grill.
Campfire I Grilled feta cheese in aluminium foil.
Belgische Fritten I Ein Haus im Vorbeilaufen.
Belgian fries I Walking along some random house.
Erster Schultag, die Lebkuchen schon in den Läden?! I Geburtstagskekse samt Blume.
First day of school, ginger bread already for sale?! I Birthday cookies.

3 comments:

  1. Hey Anneke,

    wish you a good start into the next school year.
    Have you been off since you came back from the States or did you go back to school for a couple of weeks before summer break started?

    Greetings from Kansas,
    Jasmin

    ReplyDelete
  2. I went back for a couple of weeks, but I didn't get any grades or anything. It's getting serious now...

    ReplyDelete
  3. Liebe Anneke!
    Ich habe dich in meinem Blog verlinkt udn ein rezept von dir verändert, schau doch mal vorbei!
    Liebe Grüße, Anna

    ReplyDelete